Några fynd för dagen!

Jag och Sakarias var ute i den skånska möllan idag.
Fyndade lite böcker på second hand butiken Emmaus, nämligen två köksalmanck från 80-talet.
Samlar nämligen på köksalmanck, dem är som fantasyböcker från en försvunnen tid, där husmodern exsisterade.
Tror starkt på att dessa böcker har ett kulturvärde, om ni ej tror mig, så får ni passar er, annars 
får ni 5-timmars föreläsning gällande det från mig.
Sakarias köpte en konstbok av en snubbe som heter Arnulf, han ritar streck på papper och tjänar jättemycket på det.
Den boken har säkert ett ännu större kulturvärde.
Jag köpte även ett par vinröda och ett par vita tights inför vintern.
Blev även en hårinpackning för mitt hår, som är för tillfället gjort utav svinto.
Hoppas ni har en bra dag!
 
 


Kommentarer
Erika

Vilka fynd!!!Spännande med 80-tals mat!!!

2012-09-21 @ 20:20:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0