Missoni loves Lindex.

Det är ju vanligt att kända modehus gör samarbeten med H&M, till exempel Versace, Sonia Rykiel, Stella Mccartney, Viktor & Rolf.
I år är det Maison Martin Margela som står för utmaningen att designa kläder till en större kundskara och för ett billigare pris. Min pojkvän älskar denna designer, så vi får se om det blir att skaffa tält och gasolkök, för att bo utanför H&M's portar dagarna innan.
Som något extremfan som vill se Metallica på första rad.
 
Lindex har nu hakat på trenden och börjat samarbeta med Missoni.
Vilket jag älskar! 
Missoni är kända för sina vackra mönster på kläder!
Jag trodde först att de skulle snåla med dessa mönster och design inför detta samarbete.
Men jag hade fel!
En annan sak jag hade fel om, var att jag trodde att plaggen skulle vara dyrare.
Men en tröja kostar runt 399 kr och sen så kostar en klänning 100 kr mer och sen kostar en kofta 200 kr mer etc.
Det är kul att ha fel ibland!
Jag tänkte iallafall köpa ett plagg, student som jag är.
 
 
 
 
För mig blir det nog blusen på första bilden, eller klänningen, eller så för jag psykbryt och köper båda!
Den 25:e September släpps denna kollektion i butiken!
 


Kommentarer
Sakarias

Du kommer servera Missoni realness.

Svar: Det är så det ska vara !
sailorwood.blogg.se

2012-09-05 @ 08:32:13
Erika

Precis DU!

Svar: Åhh ja :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-09-05 @ 18:50:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0