Lasagne utan champagne!

 
 
Sista dagen på sommarlovet så blev det vegetarisk lasagne!
Bra mat som räcker länge och är gott.
Till min lasagne så har jag liksom staplat ingredienserna som Bengt Frithiofson a la nyhetsmorgon.
Min lasagne består av riven mozarellaost (vilket jag nu ångrar), morötter, svarta bönor, kidneybönor, vitlök efter smak och social fobi, lasagneplattor och passerade tomater, går ju bättre med krossade tomater, men jag är så anarkistisk!
Om inte dessa bönor faller i smaken så funkar det jättebra med jellybeans!
Tyvärr så har jag inga bilder emellan starten och slutet, hade inget batteri kvar på mobilen för att fotografera.
Som tur är kan ni ju använda er egna fantasi till hur man skapar en lasagne, det blir som ett äventyr!
Själv så lyckades jag med att återskapa slaget vid Normandie när jag lagade denna måltid.
 
 
Det här är resultatet och nu vet vi alla varför jag är ensam kvinna med en lasagne, hahaha.
Skämtade bara, för misogynt skämt från min sida och jag har kille, det måste ni bara veta, vem skulle jag annars vara liksom?
Okej, nu håller jag på att få en överdos i sarkasm, så jag får dra ner på det lite.
Efter denna måltid känner jag ett stort behov utav örtteet "kvällsro", ja, det heter så.
Inte visste jag att slaget vid Normandie var så kladdigt!
 
Referat a la Bengt Frithiosofson Nyhetsmorgon!
 
 
 
Fast jag drack däremot inte vin till lasagnen.
Istället blev det kranvatten med en fräsch primör utav klorin.
 


Kommentarer
Natta

Hick!! *BANG* ;D

Svar: Hahahaha ;D :* !!!
sailorwood.blogg.se

2012-09-02 @ 23:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0