En dag full utav plugg!

Började kl 8 idag, kändes väldigt okristligt!
Ännu mer okristligt var faktumet att jag slutade kl 5 !
Att trycka i sig två bananer, spenatpaj och 2 liter vatten gjorde föga till en dag
full utav etikseminarie, litteraturseminarie och grupparbete.
När jag kom hem så möttes jag ändå av en städad lägenhet och mat på bordet.
Vad mer kan en feminist kräva av en man?
Mycket mer, haha, men detta gjorde mig minst sagt nöjd och lycklig för dagen.
Vill tacka min söta henvän som underlättade denna dag oerhört mycket!
 


Kommentarer
Jennilie

Sv: Tack, kul att du gillar dem :D Och kul att du gillar alla andra skor också, för det gör nämligen jag med ;)

2012-09-25 @ 00:28:28
URL: http://dayswithjen.blogg.se
Erika

Skönt att komma hem till lagad mat!

Svar: Åh ja det var det verkligen!!
sailorwood.blogg.se

2012-09-25 @ 19:11:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0