Dagens outfit och utflykt i stan.

Dagens outfit består av;
Tjocktröja i den stekheta värmen - Myrornas
Tjocka bomullstights eller så var det ylle - Gina Tricot
Tjocka kängor som man får släpa fötterna med - Dr Martens
Vindtät jacka för kalla höststormar - Second hand/pojkvän
 
Jag och Sakarias strosade längs Malmös gator idag, 
vilket fick mig senare att inse att jag var klädd för fel väder!
Vi hittade jättecoola klädbutiker som Aplace, Tjallamalla och A famous ape.
Vill även rekommendera en hälsokostbutik, som hette i något i stilen med
"jarls hälsokost", där fanns det ett gigantiskt utbud av yogi tea och pukka.
Måste uppdatera min kritik mot Yogi Tea, dem har ett te för män!
Men's tea eller menste, om man vill vara rolig.
Den innehåller ginseng, ingefära och kamomill, om jag minns rätt.
Lovar att det blir ett konsumentest framöver,
där jag och Sakarias testar och byter genuste med varann!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0