Dag 4. När och varför jag började blogga.

Jag började blogga för ungefär en månad sen, tiden går oerhört snabbt.
Anledningen till att jag valde att börja blogga, var väl att jag någonstans
trodde att jag skulle bli såpass ensam till början, att en blogg skulle vara bra för mig.
Lång historia kort, jag flyttade från en liten stad i Västra Götaland till den södra metropolen
vid namn Malmö helt ensam, pga av utbildning.
Jag hade väl till viss del fel men jag hade inte fortsatt om jag inte hade tyckt att det var kul 
och trevligt att få feedback från andra.
Självklart att alla mina nära och kära får också veta vad som händer i mitt liv.
Detta är väl nog dem största anledningarna!


Kommentarer
Erika

Tack för att jag får veta vad som händer i ditt liv! Följer den varje dag!

2012-09-23 @ 09:57:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0