Dag 2. Min dag-fast igår.

 
Min gårdag började med en lugn morgon med avocadosmörgåsar och Death In June i bakgrunden.
Råkade hälla en gigantisk mängd utav örtsalt på min andra avocadosmörgås, så jag åt en och en halv smörgås, under den morgonen.
Sen gick jag och Sakarias till Ica Maxi, vilket innebar att vandra 2,8  km i blåsväder.
När vi hade handlat färdigt så var vi lite småhungriga så då gick vi till Max och delade på en pommes frites med cheddar dip.
När vi äntligen hade kommit hem så tittade vi lite på olika tv-serier och tog det lugnt.
Sen så började Sakarias att förbereda maten, nämligen nudelsallad och marinerade sojafileér.
Medans jag satt med en öl och tittade på fotboll, skämt åsido.
Jag gjorde dessvärre en komplettering för min frånvaro förra fredagen (infekterat öga!).
Sen efteråt gjorde vi en postpunklista på spotify och gjorde smoothies med blåbär, banan, ingefära, kokosmjölk, mjölk och lite sirap.
Dem blev supergoda!
Kvällen avslutades med en kopp te, roiboos chai, framför vårt favoritprogram RuPaul's Drag Race!
 
Den smaskiga nudelsalladen som Sakarias gjorde, med smak av koriander, lime, chili, jordnötsmör, soja, ingefära och lite mer koriander.
 


Kommentarer
linnnnn

sv: Tack så jättemycket :D

2012-09-20 @ 11:49:58
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se
Erika

Vad gott det lät!

Svar: Det var det också :)
sailorwood.blogg.se

2012-09-20 @ 21:14:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0