Arg!

Är ganska förbannad!
När människor säger att bli härmad är den största komplimangen, så har jag nu slutat att hålla med.
Det har gått till en sådan överdrift att jag tappar tron om min identitet, eftersom någon försöker härma 
och ta den ifrån mig.
Jag kommer alltid gå min egen väg, men jag har ingen vidare lust att sudda bort fotspåren hela tiden eller
att den vägen blir någon annans.
Jag kan endast inspirera och peppa människor till att vara sig själv och utvecklas.
Självklart får man även tycka om samma saker som jag, men när det blir för genomskinligt,
så blir jag irriterad.
Speciellt om någon skryter om det och letar bekräftelse för saker som jag en gång hade gjort.
Alla som vågar vara sig själva och strunta i andra, har mitt fulla stöd!
 


Kommentarer
Natta

:( <3 ?

Svar: :'( <3
sailorwood.blogg.se

2012-09-09 @ 16:22:45
Erika

Var bara dig själv!!! ALLTID!!!Du är unik!

2012-09-09 @ 17:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0