Saker jag vill konsumera.

 
Snart så är ju julen här, om man nu följer ikeas årliga julskyltning. 
Givenchy har släppt en parfym vid namn Ange Ou Demon, med toppnoter av mandarin, vit timjan och saffransessens. Sen en basnot med vanilj, passander och ektra, har ingen aning vad det kan vara förutom vanilj.
Fick iallafall provdofta på denna när jag var i Köpenhamn senast, därav så blev jag väldigt förtjust i den.
En Redskins keps har jag på sistone kollat på eftersom jag mer och mer har börjat bli intresserad utav amerikansk fotboll. Redskins är ett lag som jag började gilla ganska snabbt och nu kan man säga att jag hejar på dem. Sen kan man ju ej undgå faktumet att dem har en snygg logga och design på sina kepsar!
Har även tittat lite på skor denna månad, har speciellt kollat på creepers, vilket har blivit en stor trend bland ungdomar. Tycker dessa skor är väldigt stilrena och snygga, kommer passa bra till det mesta. Sen så får jag själv erkänna att jag har hakat på själva trenden.
Sist men inte minst, så har jag nu börjat tänka på julklappar som jag vill köpa till familj och vänner. Tycker det kan vara oerhört roligt att komma på julklappar till andra och samtidigt lite klurigt. Jag kommer nog ändå inte köpa dem i tid, utan det blir väl i julkaoset under december.
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Aha!!!!!

2012-10-12 @ 17:56:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0