Lady Gaga's nya parfym, The Fame.

Har luktat på Lady Gaga's senaste parfym för att se om den var värd att ha i min samling. Vilket blev intressant eller helt ärligt en ganska intetsägande intryck för parfymens sida. Själva parfymens beskrivning säger att noterna består utav tigerlilja, rökelse, aprikos, saffran och honung. Så det lät väldigt lovande i mina öron!
Men när jag väl provade den så kändes det som vilken parfym som helst, fanns inget speciellt jag fastnade för. Däremot så är ju parfym något väldigt personligt, beror ju helt på vad man gillar och hur den passar en. 
För mig går parfymsamlandet vidare!
 


Kommentarer
Jennilie

Sv: Tack så jätte mycket :D
Jo kängor funkar ju men då beror det på var man bor/ska vistas. Om jag bara skulle vara här i Skåne skulle jag klara mig med kängor men jag ska upp till släkten i Norrland där det ibland blir upp mot 38 minusgrader men oftast ligger det på mellan 20-32 minus. Då känns det alldeles för kallt med kängor :P

2012-10-21 @ 22:30:36
URL: http://dayswithjen.blogg.se
Natta

Älskar den!! Tattade lite från Kicks härom dagen xD MAN FÅR JU PROVA LIKSOM :P

Svar: Åh vad kul att du tycker om den!! :D Hihi jaa det får man ju göra :''D !
sailorwood.blogg.se

2012-10-22 @ 21:44:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0