Imorgon åker jag till Köpenhamn!

Laddar nu inför en timmesresa till Köpenhamn imorrn,
Kanske får ta med mig massa lego så jag inte dör av tristess på tåget och börjar klottra Dantes Inferno på toaletten där.
Ser framemot en grym dag med min henvän, där god mat och coola klädesbutiker ligger på schemat.
Efterlängtat eftersom jag har haft en till synes hektisk vecka med skola och privatliv. Lite småkul att kvinnan på ComHem ber mig att lugna ner mig och sa att allt kommer att lösa sig jättefint gällande min oro gentemot dem, haha. Alltid trevligt med företagsservice som extraknäcker som samtalsterapeuter. 
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
 
 


Kommentarer
Erika

Jag måste ringa Com Hem om dom har en sådan service!!!!

Svar: Hahaha jaa :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-10-05 @ 19:14:55
Check out the life of jasmina

Have fun! ;D

Svar: Tack :D !
sailorwood.blogg.se

2012-10-05 @ 20:18:56
URL: http://www.jasminabrundin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0