Gårdagens trevliga kvällssmörgås!

 
Fick en kvällsmörgås igår kväll av min henvän, som jag så fint alltid kallar hen för.
Bilden togs på gränsen till på nightvision så nu blir det ju att gissa vad som var på den där mackan.
Iallafall så hade min söta henvän skrivit bokstaven E och ett hjärta med hjälp av majönäs, räkost eller vaniljsås? Oerhört smarrig smörgås var det iallafall, men jag började få misstankar kring bokstaven i form utav ett E. Kanske var det den svenska modellen Erik Andersson min henvän tänkte på???!!??? När hen skrev det där hjärtat och allt??! 
 
 
Vi får hoppas att detta är ej sanningen, så ska jag nu gå och platta håret, binda in mitt bröstkrog och leta fram min svarta skinnjacka.
Ha en trevlig morgon!
 


Kommentarer
Erika

Ha,ha!

2012-10-17 @ 19:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0