En ulv i fårakläder.

 
 
Åh så intressant att Brad Pitt är med i en reklam för Chanel No 5, vilket är en parfym för kvinnor. Ett nytt sätt att sälja parfym och väldigt innovativt. Att man tar bort en sexualiserad bild, vilket ofta dyker upp inom reklambranschen. Låt oss applådera eller?
 
 
 
Plötsligt så skapas det ännu en gång en kontrast. Min lust att applådera avtar snabbt. Kanske hade jag för bråttom, eftersom samtidigt jag såg en man som stod påklädd och läste en dikt, så såg jag även kvinna rulla runt i sängen med hennes Armani underkläder på. Det kvittar att just denna reklam är för jeans och underkläder, eftersom om Brad Pitt kan göra reklam för en damparfym påklädd. Så tycker jag att Rihanna kan göra en underklädeskampanj på grönland i en dunjacka!
Jag väntar med spänning på att få se kvinnor i reklamen iförd i skjorta, jeans och en djup dikt i fickan. Sen om Brad Pitt står och försöker sälja Chanel No 5 för kvinnor, så är det bara en indikator att jag får vänta lite länge.


Kommentarer
Erika

Du kan nog få vänta ett tag till,men det verkar röra på sig i rätt riktning!

Svar: Jaa, så sant :'') !!
sailorwood.blogg.se

2012-10-25 @ 19:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0