Dagens Lördag.

Idag så fick jag fint besök av min familj! Det blev en trevlig lördagslunch och hjälp med att sätta upp några tavlor som behövde fylla en ganska tom vägg. Så nu är dem flesta väggarna i min lägenhet fulla med konst eller skräp som jag har samlat ihop och vill sätta upp på väggen. Har varit en jättetrevlig dag och lite nervöst eftersom finbesöket kom ganska tidigt. Så det blev att man stod vid köket under tidig förmiddagskvist för att ha en lunch att sen bjuda på.
 
Förutom att min mamma tog med sig julpynt och tre sorters sylt! Så fick jag även en gammal väska från 50-talet som min gammelmormor en gång har haft.
Älskar den! Tycker väskan är superfin och jag är väldigt svag för det mesta som är gjort utav läder, främst ska det vara i en mörkbrun färg. Däremot håller jag mig till second hand, så den sortens kadaver jag har på mig dog väl någongång under Finska Vinterkrigets slut eller nåt. Man får ju ha lite fantasi kring kläderna man köper på second hand. 
 


Kommentarer
Erika

Tack för igår!

Svar: Tack själv !! :D
sailorwood.blogg.se

2012-10-21 @ 10:15:47
Linn

Oh vilken fin väska :) Det är roligt när man vet vilken historia saker har. (Det är också roligt att hitta på egna historirer)

Svar: Åh tack :) !!! Ja det är superkul! :D
sailorwood.blogg.se

2012-10-21 @ 12:03:45
URL: http://wildsofmyheart.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0