Dagens look. Flätor och isbjörnar!

 
Idag hade jag på mig en av mina favorittröjor, nämligen isbjörnströjan!! En tröja med massa isbjörnar, träd och snöflingor på, passar superbra nu när vintern börjar närma sig.
I spegeln så ser ni överdosen av isbjörnar på min tröja, men jag lever än.
Eftersom det är kallt ute nu så behövde jag även värma mina öron, tänkte först ha min pingvinmössa för att följa temat, men det blev en basker istället.
Ångrar mig redan, vill ju ha isbjörnströja med pingvinmössa! Vilken ironi att matcha dem tillsammans, haha.
Det lovar jag att göra så småningom!
 
Blev en fläta som frisyr idag! Tycker det blir snyggt att fläta ihop min lila hårfärg med det blåa, som en vacker gradient, som jag är väldigt förtjust i just nu.
Sen så är jag oerhört dåligt på att göra flätor, får börja någon slags flätskola.


Kommentarer
Erika

Du är jättefin!!!!!!

Svar: Aww tack :'') !!
sailorwood.blogg.se

2012-10-25 @ 19:35:10
linnnnn

Super söt look! :)

Svar: Tack :'D !!
sailorwood.blogg.se

2012-10-25 @ 20:31:39
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0