Dag 15. Någonting jag vill ha !

 
Mitt absoluta favoritdjur är nog hundar. Min familj har länge haft hundar och på så vis känns det ganska naturligt för mig att en vacker dag själv skaffa hund. Tycker dem är extremt söta och har unika personligheter. Jag kommer nog i framtiden ha mer än en hund! En stor hund och en liten hund, eftersom jag tycker om dem flesta hundraser. Vilka som är mina favoritraser växlar otroligt ofta och jag kan nog inte säga att jag har endast en favorit. Pomeranian, Keeshond, Dogo Argentino, Newfoundland, Finsk Lapphund, Shiba Inu, Mops, American Stafford Terrier och många fler sorters raser skulle jag tänka mig ha. Men när jag väl känner mig mogen för att skaffa hund, så ska jag nog först vända mig till hem för omplaceringshundar. 
 


Kommentarer
linnnnn

sv: Det är vaniljmuffins med kokos i! ÅÅ

2012-10-18 @ 21:51:04
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0