Vi måste prata om..

 
 
Har nu spelat detta i två dagar, sammanlagt blev det 30 minuter, mest för att jag blir så sjukt rädd.
Då menar jag verkligen rädd, sitter verkligen och grimaserar åt varenda monster dyker upp. Blir att jag mest sitter och analyserar kartan endast för att jag ej vill gå någonstans i onödan. Kör självklart på den lättaste svårighetsgraden men ändå så är det totalt omöjligt för mig att ens försöka attackera ett monster, haha, just för att jag blir så rädd. Tycker även doseringen utav en mängd låsta dörrar i varenda korridor verkligen hjälper själva skräckkänslan! Jag kommer knappt in någonstans för att skydda mig när jag blir jagad av monster.
Bra jobbat. spelutvecklare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0