Vad jag köpte hos H&M och Maison Martin Margiela kollektionen!

Köade ungefär i en timme för att få tag på dessa plagg! Tack vare att jag och min henvän var tidspessimister så hamnade vi näst längst fram i kön. Det var mycket mer organiserat än var det var hos Missoni för Lindex, där var det kaos och alla sprang och slet i kläderna. På H&M var det fullt med väktare och butiksbiträden som hjälpte en med allt, endast för att undvika köpgalna människor och att lugna ner själva köphetsen kring detta event.
Fick även gratis kaffe när jag stod och väntade, har dock ingen aning om vilket företag det var ifrån, men trevligt var det!
 
Köpte denna tröja som är oerhört figurnära, kändes som att ha på sig en baddräkt. Samtidigt blev det så snyggt!! Trycket ska liksom föreställa tatueringar på ett ganska fantasifullt sätt. Det som är grymt med denna kollektion är att dem har reproducerat plaggen från gamla Maison Martin Margiela kollektioner, exemepelvis är detta plagg ursprungligen från Vår/Sommar kollektionen 1989. 
 
Köpte även denna långärmade t-shirt som ser ut som en stickad tröja. Oerhört rolig idé! Detta plagg är reproducerad från Höst/Vinter kollektionen 2004/2005. Tycker det är superinnovativt och det känns som att man kommer närmare deras varumärke än vad man gör med H&M's. Vilket är väldigt positivt, hade ju inte precis varit villig att köa i en timme för H&M's sommarkläder.
Så det var helt enkelt lyckat!
 


Kommentarer
ZOOFIE

Kul att det var så lyckat :)

SV: Haha de är helt underbara! :D
Tack, jag mår mycket bättre :) Det är pojkvännen jag är orolig för nu dock ;)

2012-11-15 @ 17:25:04
URL: http://zoofie.se
linnnnn

sv: Om du älskade sims 2 så kommer du ÄLSKA sims 3! :D

Svar: Vad bra !! :D
sailorwood.blogg.se

2012-11-15 @ 19:27:07
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se
Erika

Snygga tröjor!!!

Svar: Åhh jaa :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-16 @ 20:08:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0