Nostalgi. My Little Pony.

''
 
Kommer ihåg att när jag var liten så var My Little Pony stora favoriter i morgonsoffan hos mig. Tittade på det varje morgon! Jag tyckte de alla var så fina och hade så bra namn, det var ju så himla enkelt, utifrån deras tatuering/märke på höften så hade dem sitt tilltalsnamn. Kommer ihåg namn som Sweetheart, Bom Bom och Patch.
Tydligen så hette den My Little Pony tv-serie som jag tittade på under min barndom, My Little Pony Tales, vilket kom ut 1992 och handlar om deras vardagliga liv.
Typ som att spela fotboll, pyjamasparty och läxor från skolan, helt vanliga ponnygrejer. 
 
Tittade ni på My Little Pony när ni var små?


Kommentarer
Sofie

Åhh :D Klart jag gjorde, bästa! :D

Svar: Åh jaa, så bra är den :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-27 @ 14:43:06
URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0