Inspiration. Manila Luzon.

 
Jag blir lätt inspirerad utav dragqueens, gillar verkligen hur dem vågar ta ut i svängarna men ändå göra det så snyggt. En av mina favoriter är Manila Luzon, som var med i RuPaul's Drag Race 3 och RuPaul's All Stars. Gillar verkligen hur hon tar inspiration från kända människor och figurer som hon sen kombinerar med hennes egna charm och stil.  Exempelvis i bilden till vänster så har hon helt klart tagit inspiration från Eva Perón aka Evita. Älskar även dem andra bilderna utav henne, så vackra kläder och peruker. 
 
 
Detta är det snyggaste jag har sett på länge!
Manila Luzon valde att ta inspiration från döden i Bergmans Sjunde Inseglet, jag dog inombords när jag såg det eftersom det var så sjukt snyggt och supercool idé!
Jag är fortfarande i andnöd utav denna look, känns som att det kunde lika gärna platsa i ett modereportage från Vogue Italia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0