H&M loves Maison Martin Margiela.

 
Den 15:e November släpps Maison Martin Margiela's kollektion till H&M.
Redan idag så har man fått se vilka kläder som kommer ingå i kollektionen.
Maison Martin Margiela är kända för sina innovativa kläder och kreativitet, något som ej har snålats med i denna kollektion.
Koftor gjorda av gamla supporterhalsdukar, skor som ser ut som att någon har målat över med vit målarfärg och skor som verkar totalt sakna klack.
Detta är endast ett kort urplock från vad designteamet har att erbjuda till H&M.
Ser framemot när det släpps i butiken men ej att armbåga mig fram. Vilket jag känner på att jag kommer få att göra bland alla konsumtionsgalna människor.
 


Kommentarer
ZOOFIE

SV: Den är himla bra! Har kommit halvvägs, läste lite tidigare idag, och det är en av de bästa biografierna jag läst faktiskt, och jag har läst rätt många :) Kanske får göra ett inlägg sen där jag listar mina favoriter :D De enda böckerna jag äger är just biografier och Harry Potter, haha!

Svar: Haha grymt ju :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-08 @ 17:48:42
URL: http://zoofie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0