Fredagsmusik. Grimes igen.

 
 
 
I mitt liv så kan man ej får nog utav Grimes, bara att fråga min mobil också.
Dem mest spelade låtarna på min mobil är just låtar av Grimes.
Så denna gång tänker jag tipsa om låten Swan Song, för det var den första låten som jag blev totalt förälskad i, när det väl kommer till mitt grimes-lyssnande.
Låten har allt det perfekta man kan ha, förutom att jag kan knappt höra vad hon sjunger och att den slutar på tok för tidigt enligt mig.
Den kunde ha varit mycket längre!
 


Kommentarer
Natta

Omfg, jag har också spammat Grimes det senaste! Snacka om att vi är i synk...! <3

...Ps... Världens bästa kompis har planerat världens bästa julklapp åt dig... ;) <3

Svar: N'sync indeed :''D <3 !!P:S
Åhh vad spännande, nu måste jag gnida mina hjärnhalvor för att komma på en bra julklapp till dig :D <3 !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-05 @ 23:54:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0