Duktigt av mig!

Jag känner faktiskt att jag har väldigt bra flyt i skolan just nu. Ett "G-med stora brister" är alltid ett G, vilket innebär att man slipper en omtenta, vilket innebär SKÖNT! Har även fått min uppsats tillbaka och den behöver endast några små kompletteringar, men helheten var lyckad. Så det känns väldigt bra. Man blir ju lätt osäker och nervös när man jobbar väldigt hårt med något som sen ska bedömas. Helt ärligt om man verkligen går in för det man gör och verkligen ser till att det blir ett resultat som man känner att man kan försvara, så brukar det oftast bli väl godkänt av andra. Det är iallafall något som jag har lärt mig under min tid bakom skolbänken. 
Ser nu framemot lite fredagsmys. 
Hoppas ni alla har en trevlig fredagskväll!
 
 


Kommentarer
Phashions

Fin blogg! Allt bra? :)

2012-11-30 @ 19:41:33
URL: http://phashions.blogg.se
ZOOFIE

SV: Ja, visst är de snygga! :D har ett par rosa med, faktiskt. Haha. De lyser verkligen upp en trist dag :)

2012-12-01 @ 00:38:20
URL: http://zoofie.se
Erika

Bra jobbat!

Svar: Tack :D !
sailorwood.blogg.se

2012-12-01 @ 19:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0