Dagens outfit! 2111.

Jag lever tyvärr i mörkret, så därför syns mina lila byxor knappt på bilden. Dem ser mer gråa ut här. Konceptet var lite mer färgglatt än hur bilden föreställer det.
Byxorna är från H&M, skjortan från Missoni kollektionen hos Lindex, baskern är från H&M (tror jag) och min gamla hederliga martens.
Gömde även mitt ansikte, men det ser mer ut som att jag ej har något ansikte alls. 
Är lite småbitter över bilden, till och med paraplyt som sticker ut under dörren är mer färgglad än vad jag ser ut på bilden. Men ni får iallafall en aning om hur min outfit såg ut idag, det bjuder jag på!
 
 


Kommentarer
Erika

Jättefint! Du ser ut som en katalogbild från 40-50 talet!!

Svar: Hihi tack :) !
sailorwood.blogg.se

2012-11-21 @ 18:56:49
† Ida

Ascool tröja :)

Svar: Tack :D !!!
sailorwood.blogg.se

2012-11-22 @ 16:07:26
URL: http://substitute.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0