Dag 28. En bild på mig förut och nu. Har jag förändrats?

 
Jag kommer ihåg att jag nyss hade tonat mitt hår mörkbrunt när bilden togs.
Eftersom jag hade tröttnat på att ha en grön dipdye i mitt hår. Så istället för att välja någon annan galen färg, så blev det hederligt brunt men det tycker jag lika mycket om!
Tycker inte att jag ser annorlunda från vad jag gör nu. Denna bild är ju i motljus, så det blir lite svårt att se ytliga skillnader, men samtidigt så tyckte jag att den passade bra på hur jag såg ut just då och vem jag var just då.
Kaka till den som ser en lurvig katt i bakgrunden !!!
 
Oj, vilken stor skillnad jag ser här!!
Har jag fått en helt annan ögonfärg på denna bild eller så skyller vi rakt av på motljuset i den förra bilden.
Här har jag ju iallafall dip-dye, fast just nu så är ju den mer rosa.
Att jag ständigt förändrar mitt hår, haha.
Den största förändringen syns tyvärr inte på några foton alls och det kommer det aldrig att göra.
För en ytlig förändring är oftast, just det, ytlig.
Däremot om jag hade fått frågan om hur jag har förändrats inombords, så skulle listan bli lång.
Jag tror även att dem största förändringarna sker just i vår personlighet, tankar och drömmar. Just dem förändringarna tycker jag borde väga tyngre än en tydlig förändring i sitt utseende!
 


Kommentarer
Erika

"Jag tror även att dem största förändringarna sker just i vår personlighet, tankar och drömmar. Just dem förändringarna tycker jag borde väga tyngre än en tydlig förändring i sitt utseende!" Sant och väldigt bra sagt!!! Du är däremot mer kvinna idag än för ett år sedan! Vacker har du alltid varit! Kissen ligger fortfarande på din säng ofta!!!

Svar: Åh så snällt sagt! :D Tack <3 !! Så himla gulligt att kissen gör så :) !!!
sailorwood.blogg.se

2012-11-06 @ 20:01:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0