Alltid lika kul med färg!

Visar med ett intetsägande ansikte att jag har köpt ny hårfärg idag.
Det fick bli i blåa och rosa nyanser, för att kunna exprimentera på nytt!
Har för tillfället lila och blå dipdye, så nu vill jag prova på mer åt rosa nyanser. 
Det blev en ganska mörkrosa nyans eftersom när man redan har tonat håret i en mörkare nyans, så får man i värsta fall bleka om allt, om man vill plötsligt prova på nya ljusa nyanser.
Eller försöka tvätta ur all gammal toning för att sen dränka håret i vit toning eller silverschampo, då kanske det skulle kunna funka.
Men jag är inte direkt färgproffs, jag bara provar mig fram för att se hur det funkar.
 


Kommentarer
moa

Åh vad roligt, ska bli kul att se resultatet :D

Svar: Aww tack, ser framemot det med :D!!
sailorwood.blogg.se

2012-11-02 @ 14:41:46
URL: http://moathemoses.blogg.se
Erika

Spännande! Rosa till jul?

Svar: Jaa kanske det :), ska iallafall testa och se hur det blir snarast :)
sailorwood.blogg.se

2012-11-02 @ 17:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0