Alla förtjänar te under kvällskvisten, efter en lång dag.

Vilket även jag gör! Däremot så har jag nyss fått en ingefärschock av mitt te, blev helt plötsligt en jättestark eftersmak. Har suttit och arbetat med min uppsats, något som jag har gjort dagligen under denna vecka. Jag har faktiskt kommit ganska långt men det är samtidigt lite jobbigt att ha nio olika böcker att referera till och skriva allting så sakligt som möjligt. Förhoppningsvis blir det en bra uppsats eftersom jag ständigt tänker på hur jag formulerar mig i texten.
Skönt att man iallafall är ledig när man sover om nätterna, hehe.
Intressant att det står visdomsord på tepåsen, denna gång stod det; "May all beings be happy". Lättare sagt än gjort tepåse!
 
Har ni någon favorittesort? eller något smaksatt te som ni gillar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0