Åh vilken härlig vecka!

Tror det blir lättast för mig att undvika en förkylning än att skriva en uppsats, hehe. Skämtar bara, börjar redan känna mig lite sjuk. Förhoppningsvis är jag frisk till torsdagen då det blir en morgon fullt utav spänning, Ska ju nämligen slita åt mig ett plagg från Maison Martin Margiela's kollektion hos H&M. Har redan kollat i förväg på dem olika plaggen som erbjuds där,och blivit förtjust i ett speciellt plagg. Får se om jag visar upp det senare här på bloggen.
Annars blir det mest pluggande under ansvar, som vanligt, denna gång så ska jag producera en uppsats.
Alltså en ganska lugn vecka med inslag av stress från uppsatsen. 


Kommentarer
Annika

Fin blogg :D

Svar: Aw tack, vad snällt sagt :) !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-12 @ 14:58:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Julia

härlig blogg!

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

Svar: Tack :D !
sailorwood.blogg.se

2012-11-12 @ 16:52:05
URL: http://granath.blogg.se
Erika

Det går bra!!! Varma sockar och sött te!

Svar: Ja det får jag allt köra med :) !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-13 @ 18:28:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0