10 frågor.

1. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?

Min rakhyvel så jag kan gå runt och skära i saker medan jag är full utav ångest på en öde ö, samtidigt som jag har rakade och lena ben. Helt ärligt så vill jag inte ha någon skönhetsprodukt på en öde ö !!!

 

2. Vem känner dig bäst och varför?

Jag tror jag känner mig bäst själv. Tror det beror på den långa tiden jag har spenderat med mig själv. Eller min mamma.

 

3. Vad står på din shoppinglista till våren?

Högst upp så står det där att ej ha en shoppinglista inför våren, för det är ju vinter nu!

 

4. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?

Jag brukar ta en lugn och långsam promenad till toaletten för att fundera på livet helt ensam.

 

5. Vilket mål jobbar du mot just nu?

Att ta min högskoleexamen om cirka 3 år nu!

 

6. Vad vill du bli när du blir stor?

Välutbildad och intelligent.

 

7. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?

Föräldraskap kanske, skojar bara. Kanske börjar lära mig sy kläder!

 

8. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?

Det är ingen idé för dig att efterapa fashioncore eller scene. Ser ju bara dåligt ut på dig. Du skulle även ha köpt den där Dario Argento biografin när du var i Italien, även om den var på italienska, din jävel!

 

9. Kakor, chips eller godis?

Varför inte allt på samma gång?

 

10. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?

Vet ej vad finaste ordet kan vara. Men ordet kluster, är sjukt fult, hörde det under en föreläsning och det blev som att man störde sig på det.



Kommentarer
Evve-Normal is boring!

Sv: Tack :) Nä jag ville att Ronnie skulle vinna ;) sjdå?

2012-11-23 @ 16:26:38
URL: http://evvesliv.blogg.se
linnnnn

sv: Vi har döpt dom till Bubblan och Kristall ^^

2012-11-23 @ 20:14:43
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se
Julia

hahaha rolig du är :') "Jag brukar ta en lugn och långsam promenad till toaletten" hahah så bra!

Svar: Hehe tack :D !
sailorwood.blogg.se

2012-11-24 @ 09:35:03
URL: http://ayles.blogg.se
Erika

Angående fråga 6! DU ÄR REDAN INTELLIGENT!

Svar: Aww tack :) !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-28 @ 21:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0