Packa, pausa, packa, pausa.

Nu har man packat inför resan upp till Västra Götaland och sen upp till Stockholm, vilket innebär en hel del packning! Kläder för ett flertal dagar, julklappar och kurslitteratur eftersom jag har fått en hemtenta över jullovet. Sen så läser jag för tillfället Folkmordets svarta bok, vilket är en ganska stor bok! Har även tendensen att ta med mig för mycket kläder i rädslan på att ha för lite välkordinerade outfits, haha. 
Kommer att resa imorgon och har haft turen att undvika SJs tågkaos, tack gode gud! Blir en ganska lång resa men förhoppningsvis så hittar jag på något att göra under tiden eller så kletar jag lufttorkad skinka på tågfönstret utav tristess.
 
 
Har fått fylla en väska med endast julklappar för att få plats med allt annat i dem andra väskorna!


Kommentarer
Erika

Hoppas att du får plats med alla julklappar du har här!!!

2012-12-20 @ 17:58:41
Natta

OMFGYAY!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Svar: JIPPI :D <3 !!
sailorwood.blogg.se

2012-12-20 @ 20:50:19
ZOOFIE

SV: Vilken av dom, Denises eller min? :) haha

2012-12-20 @ 20:58:06
URL: http://zoofie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0