Välkommen till min nya blogg!

Ja, välkomna hit!

Kändes lite svårt att berätta om mig själv med egna ord, så då tar jag en lista som man får från närmaste blogg eller bilddagbok!

 

Namn: Emily

Ålder: Myndig

Längd: 1.64 OCH EN HALV!!!!

Sko-storlek: 39

Född: På södern.

Bor: Ännu mer söder.

Gör just nu: Bloggar och tvättar kläder.


Allmänna frågor

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Oärlig, otålig och lättstressad.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kreativ, ambitiös och intelligent, men det kan man ju applicera på flesta individer?


 

Vad är du rädd för: Att jag ska börja höra röster och fåglar.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är som en stridstank gällande min egna drömmar och mål.

Det roligaste jobbet du haft/har: Att tvätta kläder.

Har du körkort och egen bil: Vill ha bil, men inte körkort.

När tog du ditt körkort: När jag drömde senast.

När grät du senast: Igår, när jag insåg att jag ej kommer ha råd med Ida Sjöstedts senaste kollektion.

När skrattade du senast: Igår kväll.

Vem åkte du bil med sist: Mina föräldrar.

Vem åt du mat med sist: Med Jesus, nattvarden vettu.

Vem sov du hos sist:  Hos Natta <3

Vem sov hos dig sist:  Min pojkvän eller så var det bara Natta <3

Vad var du rädd för när du var liten: Spindlar och buktalardockor.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Tandläkare eller psykolog.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Kanske 5 gånger, dem andra gångerna har jag varit där som frivillig läkare utan gräns och utbildning.

Värsta smärtan du råkat ut för: Hjärtesorg och mensvärk.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Alla mina nära och kära och mig själv !

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:  När man får fel postbox av sin hyresvärd!

Har du någonsin sportat: Kommer inte ihåg, kanske var någon gång under stenåldern i såna fall.

Någon du ser upp till: GENESIS BREYER P-ORRIDGE och jungfru Maria.

Vad finns alltid i din handväska: Kniv och AK-47.



Kommentarer
Natta

HAHAHAHAHAHAHA DU ÄR UNDERBAR<33

Svar: Aww tack !! :) <3 DU MED !!! <333
sailorwood.blogg.se

2012-09-02 @ 15:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0